Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin Empty
PostSubject: Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin   Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin EmptyMon Feb 01, 2010 2:11 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Kevin Hugh

Age: 20

Location: Sweden - Luleå

Misc info about you: arbetslös och lirat wow sen Vanilla, körde rogue 60, shaman 70 och lite grann på 80 och nu lirar jag för det mesta på magen men eventuellt på paladinen så ofta jag kan.


CHARACTER INFORMATION


Character Name: Uchihasasuke

Class: Paladin

Race: Blood Elf

Played Time:
(Total and at level 80) 15 Dagar (8 dagar 8h på level 80)

What is your main specc: Protection 0/53/18 respeccar eventuellt om ni vill det

Professions: Blacksmithing 401/450 och plockade upp jewelcrafting som jag ska tänkte levla upp

Do you have any decent alts: Har en mage på samma server
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Uglyearl

Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Uchihasasuke


Do you got any offspecc gear? Har lite retri och holy gear men focuserar för det mesta på Protection Smile

How do you play your class?
(Tell us about your rotations/priorities.)
969 Rotationen

Where do you read up about your class and game changes? Brukar läsa lite på olika hemsidor, kollar på filmer på olika bossar så att jag vet ungefär hur boss fighten är. Läser annars game changes på patch notes då det blir en ny patch.


EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Har inte lirat i någon seriös guild på denna gubbe ännu och var endast med i en IRL guild, annars brukar jag pugga med randoms folk.

List on what kind of raid experience you have:

Naxx 10/25 - Cleared, På min shaman, men kan hela instansen ut och in.
OS 10/25 3D - Cleared Mage, har endast tankat OS 10
VoA 10/25 Cleared Mage, Paladin
EoE 10/25, Har tagit både 10/25 på min shaman annars har jag bara tagit 10 man på magen och har endast tankat 10man.
Uld 10 Har knappt varit in till Ulduar bara tagit de 3 första bossarna i 10man på magen.
Toc 10/25 - Cleared Mage, Tankat som paladin rätt igenom.
Togc 10 - 3/5 Mage
ICC 10 - 6/9 Mage, Paladinen har jag tankat 4/9.
ICC 25 - 4/9 Mage, Paladinen har jag inte ens varit inne i ICC 25 än.

ADDITIONAL INFORMATION


What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Först och främst måste jag nog säga att det är sjukt roligt att köra mage iaf i PVE har bara provat lite grann i PVP funkar också, tycker även tank paladiner är fett kul att köra. Men mest av allt är det nog för att det kommer nya encounters som man måste ta ner och så är det även alla kompisar som man gibbar.

Why do you want to join us? Helsvensk guild vilket är ett super ++++++ och så känner jag några från guilden och hoppas på att få lära känna fler.

Why should we invite you? Eftersom ni inte verkade behöva mages så provar jag nu som Protection paladin och jag kan spela Prot pala till 100% hörde att ni inte hade en i guilden.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Segerlund, Inyoface och Mightysven

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Finns ganska många från guilden Keyboard Turners ifall de orkar skriva nått

What are your opinions on giving and receiving criticism? Ja då det är väl klart vi är alla här för att lära oss nya boss encounters och för att kunna progressa måste man kunna få veta vilka fel man har gjort och rätta de så det ingår i spelet.

How often can you raid? De raiding dagarna och tiderna passar mig hur bra som helst känner att man kan ha tid för IRL saker också.

Computer specification and Internet connection:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2.01 GHz med GeForce 7950 GT och har 100/10 BBB

Do you have a microphone and use it? Japp headset så kan både prata och höra.
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin   Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin EmptyMon Feb 01, 2010 2:32 pm

Kontakta mig ingame.

Vill nog ta in dig som mage och använda din paladin som reserv tank.


Mvh
Korre
Back to top Go down
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin   Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin EmptyMon Feb 01, 2010 2:34 pm

Okej bra Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin   Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin Empty

Back to top Go down
 
Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ethara - Protection Paladin
» Retri paladin (Declined)
» Retri Paladin! :D
» Holy paladin application
» Holy paladin :) (Declined)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: