Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Ethara - Protection Paladin

Go down 
AuthorMessage
Ethara
Guest




Ethara - Protection Paladin Empty
PostSubject: Ethara - Protection Paladin   Ethara - Protection Paladin EmptyThu Feb 11, 2010 12:56 am

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Simon

Age: 18 fyller 19 i år

Location: Stockholm

Misc info about you: Lagom tjock i mina bästa år.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Ethara

Class: Paladin

Race: Blood elf

Played Time: 29 days, 15 hours, 35 minutes. 11 days på level 80.
(Total and at level 80)

What is your main specc: Protection

Professions: Jewelcrafting och herbelism

Do you have any decent alts: 70 warlock med full vengeful.

Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? Lite pvp och dålig Healing.

How do you play your class? Jag kör med Seal of Corruption. Jag börjar med att lägga holy shield, sedan kastar jag avenger's shield på den jag ska tanka, efter AS så lägger jag Consecration, judgement, shield of righteousness och hammer of the righteous. Sen håller jag bara allt på rotation för att inte tappa aggro.
(Tell us about your rotations/priorities.)

Where do you read up about your class and game changes? Jag läser alltid igenom changelogg efter varje patch och läser på mmo-champion.



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Edge of eternity. Det var guilden jag var med i på lvl 60 och vi disbandade efter att många leavade pga officers och mycket bråk innom guilden.

List on what kind of raid experience you have: Jag clearade allt, till och med naxx pre tbc, sedan efter att guilden disbandade började jag med pvp istället. Efter att jag fick full vengefull hade jag tröttnat på wow och slutade spela. Men i lich king började jag igen på denna char som jag bland annat raidat naxx 25 på.


ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Jag spelade väldigt mycket innan tbc släpptes men efter expationen så tappade jag suger för att spela då jag helt enkelt tröttnade. Men nu har jag fått tillbaka suget.

Why do you want to join us? Jag har tröttnat på pugs och är redo att börja raida på riktigt igen.

Why should we invite you? Ni borde invita mig för att jag kommer vara en aktiv spelare, jag har lätt för att lära mig och jag kommer inte faila på simpla taktiker som många andra Wink

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Rojjder, Orp.

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Flummstein

What are your opinions on giving and receiving criticism? Om jag kan säga något för att hjälpa gör jag självklart det och jag förväntar mig detsamma från min guild.

How often can you raid? Jag kan raida alla dagar i veckan efter klockan 16.00 men helst inte på fredagar och lördagar.

Computer specification and Internet connection:

CPU - 2,2 GHz

RAM- 4gb

3D kort - nVIDIA GeForce 8800 GT

HDD - 1 TB

Internet 100/10 mbit/s

Do you have a microphone and use it? Ofc Wink
Back to top Go down
Ethara
Guest




Ethara - Protection Paladin Empty
PostSubject: Armory link   Ethara - Protection Paladin EmptyThu Feb 11, 2010 1:08 am

[url]
Back to top Go down
Ethara
Guest




Ethara - Protection Paladin Empty
PostSubject: Sista armory link försöket.   Ethara - Protection Paladin EmptyThu Feb 11, 2010 1:09 am

Back to top Go down
Natalis
Members



Posts : 19
Join date : 2009-12-13

Ethara - Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Ethara - Protection Paladin   Ethara - Protection Paladin EmptyThu Feb 11, 2010 3:38 am

Back to top Go down
Sponsored content





Ethara - Protection Paladin Empty
PostSubject: Re: Ethara - Protection Paladin   Ethara - Protection Paladin Empty

Back to top Go down
 
Ethara - Protection Paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Om ni inte behöver mages ska jag prova som Protection Paladin
» Retri Paladin! :D
» Holy paladin application
» Holy paladin :) (Declined)
» holy paladin (Accepterad)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: