Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Dysai 80 Undead Rogue (Declined)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Dysai.
Guest




Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty
PostSubject: Dysai 80 Undead Rogue (Declined)   Dysai 80 Undead Rogue (Declined) EmptyTue Feb 16, 2010 8:51 pm

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Daniel Saxlind

Ålder: 16

Stad/Land: Friggesund

Lite snabbinfo om dig: Hmm.. ja tränar fotboll några dar i veckan o annars e ja med kompisar o sitter vi datan.



CHARACTER INFORMATION

Namn: Dysai

Class: Assas rogue

Race: undead

Played Time: 33 dagar, 14 dagar på 80 men på min druid har ja mer speldagar .. de va min main förut:)
(Total and at level 80)

Main specc: Assassination.

Professions: Enchanting och Engineering

Alts värda att nämna:


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Har du någon duglig offspecc gear?
PvP gear då..Relentless/wrathful o några furious.
Hur spelar du din class?
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.) Börjar med en garrote sen slice and dice, hunger of blood sen mutilate till 4 CP sen en Evenom sen mutilate igen upp till 4 CP sen Evenom sen lägger ja upp en ny Hunger of blood när de behövs. Slice and dice hålls uppe när ja gör en ny Evenom så den behöver ja inte göra om igen bara om ja inte hinner få in en Evenom.

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class? lite på mmo sen av kompisar oxå.



EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: Ja är ny på kazzak spela på ariea peak förut. Har min druid där oxå som va min main förut. Men migga roguen till kazzak för att spela med mina kompisar. På druiden raida ja mkt i toc o när icc kom ut.

Vilka är dina raiderfarenheter?: På druiden när icc kom ut tog ja alla 4 första bossar i 25 man som fanns.. men sen migga ja roguen o när ja kom till kazzak så vart de mest pvp så har inte raida så mkt mera.. men kan taktikerna på nya bossarna.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? Ha en rätt så seriöst spelande och ha kul.

Varför vill du gå med i La Venganza? Behöver ett guild för ja vill börja raida igen:) o La venganza ser ut o va ett bra guild+ att de är ett svenskt.

Varför borde vi ta med just dig? Jag hjälper gärna mina kompisar och har kul sen är jag en rätt så bra spelare.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Nä.

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) tiderna e bra men på söndagar har jag fotbolls träning men annars kan ja. Fast ja borde komma hem på söndagar i tid.

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? Ja de har jag.
Back to top Go down
Dysai
Guest




Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty
PostSubject: Dysai 80 Undead Rogue   Dysai 80 Undead Rogue (Declined) EmptyTue Feb 16, 2010 9:05 pm

ojoj.. hade lite bråttom när ja skulle göra applyn spela wow o skulle raida så glömde några saker men nu är allt med. ^^
PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Daniel Saxlind

Ålder: 16

Stad/Land: Friggesund

Lite snabbinfo om dig: Hmm.. ja tränar fotboll några dar i veckan o annars e ja med kompisar o sitter vi datan.




CHARACTER INFORMATION

Namn: Dysai

Class: Rogue

Race: Undead

Played Time:33 dagar, 14 dagar på 80 men på min druid har ja mer speldagar .. de va min main förut:)
(Total and at level 80)

Main specc:Assassination.

Professions: Enchanting och Engineering

Alts värda att nämna: min druid då sen har ja nå fler alts på den servern. Men lvlar upp en lock på kazzak atm


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear) har inte de bästa raid gearet på roguen har inte raida så mkt men gör runt 7k dps o de är lätt och få upp gearet. Ska börja fixa upp mitt pve gear nu.


Har du någon duglig offspecc gear?
PvP gear då..Relentless/wrathful o några furious
Hur spelar du din class?
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.) Börjar med en garrote sen slice and dice, hunger of blood sen mutilate till 4 CP sen en Evenom sen mutilate igen upp till 4 CP sen Evenom sen lägger ja upp en ny Hunger of blood när de behövs. Slice and dice hålls uppe när ja gör en ny Evenom så den behöver ja inte göra om igen bara om ja inte hinner få in en Evenom.

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class? lite på mmo sen av kompisar oxå.



EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: Ja är ny på kazzak spela på ariea peak förut. Har min druid där oxå som va min main förut. Men migga roguen till kazzak för att spela med mina kompisar. På druiden raida ja mkt i toc o när icc kom ut.

Vilka är dina raiderfarenheter?: På druiden när icc kom ut tog ja alla 4 första bossar i 25 man som fanns.. men sen migga ja roguen o när ja kom till kazzak så vart de mest pvp så har inte raida så mkt mera.. men kan taktikerna på nya bossarna.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? Ha en rätt så seriöst spelande och ha kul.

Varför vill du gå med i La Venganza? Behöver ett guild för ja vill börja raida igen:) o La venganza ser ut o va ett bra guild+ att de är ett svenskt.


Varför borde vi ta med just dig? Jag hjälper gärna mina kompisar och har kul sen är jag en rätt så bra spelare.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Nä.

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) tiderna e bra men på söndagar har jag fotbolls träning men annars kan ja. Fast ja borde komma hem på söndagar i tid.

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? Ja det har jag.
Back to top Go down
Murf
Members
Murf


Posts : 50
Join date : 2010-01-04

Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty
PostSubject: Re: Dysai 80 Undead Rogue (Declined)   Dysai 80 Undead Rogue (Declined) EmptyTue Feb 16, 2010 10:14 pm

Inte värt att lägga upp garrote i opener, mutilate genererar mer DPS.
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty
PostSubject: Re: Dysai 80 Undead Rogue (Declined)   Dysai 80 Undead Rogue (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 1:47 pm

tänkt över detta ett par dagar och tackar tyvärr nej då vi har 3st aktiva och hög presterande rogues, lycka till i guildsökandet.
Back to top Go down
Sponsored content





Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty
PostSubject: Re: Dysai 80 Undead Rogue (Declined)   Dysai 80 Undead Rogue (Declined) Empty

Back to top Go down
 
Dysai 80 Undead Rogue (Declined)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Prayz - Undead Mage (Declined)
» Undead female Rogue. (Accepterad)
» Warrior - Apply (Declined)
» Holy paladin :) (Declined)
» Ansökan Warlock (Declined)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: