Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Magetönten - Arcane Mage (Declined)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Magetönt
Guest




Magetönten - Arcane Mage (Declined) Empty
PostSubject: Magetönten - Arcane Mage (Declined)   Magetönten - Arcane Mage (Declined) EmptySun Mar 07, 2010 8:03 pm

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Johan Thorsell

Ålder: 16

Stad/Land: Enköping

Lite snabbinfo om dig: Jag är en schyst och trevlig kille Wink



CHARACTER INFORMATION

Namn: Magetönten

Class: Mage

Race: Undead

Played Time: totalt: 18 dagar, 13 timmar.
lvl 80: 7 dagar, 9 timmar. ( inte så mycket på den här charren.)
(Total and at level 80)

Main specc: Arcane

Professions: Skillar enchanting

Alts värda att nämna: Har en 80 rogue på den här realmen men den har kasst gear(pajjont).
Har även en 80 dk på outland men sluta spela på den när toc kom(ciaociao).


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Har du någon duglig offspecc gear? Nej

Hur spelar du din class? Spelar enkelt, 4 arcane blast sen arcane missiles om jag får in Missile Barrage, annars drar jag Arcane barrage för att nollställa manacosten av arcane blast.
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class? Känner en skillad mage från en annan realm som jag brukar fråga. Kollar även ibland hur ensidias magear speccar.



EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: Inga med den här gubben som är värda att nämna men min dk spelade med Nyx på outland och det var en seriös guild. ( )

Vilka är dina raiderfarenheter?: Spelade PVP på min rogue i tbc sen så började jag raida med min dk i 80. På min mage har jag raidat Naxx 10/25, OS3D, VoA10/25, Toc10/25, ulduar10 nästan alla bossar, sen icc10 5 bossar, 1 shottade fram till Rotface och där tog de stop när några droppade.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? det är roligt, kompisarna lirar och vill raida Smile.

Varför vill du gå med i La Venganza? Verkar som en seriös och bra guild + att jag känner några i guilden hyffsat.

Varför borde vi ta med just dig? Jag kommer alltid förbered till raids ( flasks osv ) och jag blir inte sur om jag inte får raidtid.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Earthdude, Plåtnisse som jus nu är social har jag för mig.

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) 2-3 gånger i veckan skulle jag tro, om det inte kommer oanade läxor.

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? Ja ofc, laggar nog bara i Dalaran en onsdag och i Wintergrasp ofc ^^


Det var nog allt från mig, hoppas ni ger mig en chans att visa att jag duger!
whispra mig på wow om ni vill veta något mer eller skriv på sidan. Wink
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Magetönten - Arcane Mage (Declined) Empty
PostSubject: Re: Magetönten - Arcane Mage (Declined)   Magetönten - Arcane Mage (Declined) EmptyMon Mar 08, 2010 4:07 pm

Har fullt på mages.

Försök gärna vid ett senare tillfälle.

MVH
Korre
Back to top Go down
Magetönten
Members



Posts : 1
Join date : 2010-03-07

Magetönten - Arcane Mage (Declined) Empty
PostSubject: Re: Magetönten - Arcane Mage (Declined)   Magetönten - Arcane Mage (Declined) EmptyMon Mar 08, 2010 4:31 pm

okej , får försöka det då Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Magetönten - Arcane Mage (Declined) Empty
PostSubject: Re: Magetönten - Arcane Mage (Declined)   Magetönten - Arcane Mage (Declined) Empty

Back to top Go down
 
Magetönten - Arcane Mage (Declined)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kallsomfan, Arcane mage (Pending)
» Prayz - Undead Mage (Declined)
» Ansökan Warlock (Declined)
» Retri paladin (Declined)
» Djvul (Ret Paladin) (Declined)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: