Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Kallsomfan, Arcane mage (Pending)

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Kallsomfan
Members



Posts : 1
Join date : 2009-12-28

Kallsomfan, Arcane mage (Pending) Empty
PostSubject: Kallsomfan, Arcane mage (Pending)   Kallsomfan, Arcane mage (Pending) EmptyMon Dec 28, 2009 9:42 pm

Real Name: Felix Mayer

Age: 15

Location: Sverige, Norrland

Misc info about you: Jag är 14 år atm men fyller 15 inom kort, jag ängnar den mesta tiden åt att spela och kommer alltid itid till raids.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Kallsomfan

Class: Mage

Race: Blood Elf

Played Time:
13 dagar, 7 timmar, 53 minuter 1 sekund

What is your main specc: Arcane

Professions: Inscription

Do you have any decent alts: Ja jag har en paladin med 4,7k gearscore som jag kan komma och heala med ifall det saknas en spot till en healer.


Armory Profile:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Kallsomfan


Do you got any offspecc gear? Nej för jag är mage

How do you play your class?
På bossar tar jag cooldowns på sen 4x Arcane blast sen ifall jag har fått arcane missile buffen kör jag arcane missile, och använder Arcane barrage när jag springer

Where do you read up about your class and game changes? www.wow-europe.com/forum/class/mage



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Jag har en nystartad guild som jag inte har kommit långt med, men jag hade tänkt att leava den för eran guild iallafall

List on what kind of raid experience you have: Jag kan alla bossar i Icc, ToGC 10 kan jag 3 bossar och kan taktikerna i ToC 10/25 självklart har jag full achivement.


ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Har provar på Counter-Strike men det spelets mening är att bara gå runt och döda men World of Warcraft har som mycket mer saker man kan göra än att gå runt och döda

Why do you want to join us? Pratade med Cobbelito och han sa att din hade döda alla bossar i Icc och jag söker efter en sådan guild

Why should we invite you? Ni kommer se en serriös kille som alltid kommer itid till raids, massa flasks och sånt. Sen kommer jag ju såklart att göra glyphs ifall folk vill ha, och jag kommer också lägga in saker på guildbanken ifall någon skulle ha användning av dom

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Nä det tror jag inte, vet inte nån som är med i eran guild atm

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Ja, Min kompis som är druid som kan komma som feral/resto

What are your opinions on giving and receiving criticism? Tål all kritik

How often can you raid? Alla dagar om jag inte är i min stuga ibland på helgerna

Computer specification and Internet connection: Telia 24 megabite

Do you have a microphone and use it? Ja har headset också
Back to top Go down
Linqz
Members



Posts : 12
Join date : 2009-12-13

Kallsomfan, Arcane mage (Pending) Empty
PostSubject: Re: Kallsomfan, Arcane mage (Pending)   Kallsomfan, Arcane mage (Pending) EmptyTue Dec 29, 2009 8:05 pm

Enligt mig, en fin apply, dock så har vi redan fyra jävligt aktiva mages som alltid signar och alltid gör sitt bästa, men du får in vänta svar från CL. annars så var det en snygg apply!
Back to top Go down
cobbelito
Members



Posts : 40
Join date : 2009-11-30
Age : 40

Kallsomfan, Arcane mage (Pending) Empty
PostSubject: Re: Kallsomfan, Arcane mage (Pending)   Kallsomfan, Arcane mage (Pending) EmptyWed Dec 30, 2009 3:05 am

Jag instämmer med Linqz så att jag måste tyvärr declina dig tillsvidare jag kommer dock att spara denna apply och kontakta dig längre fram om vi får en spot ledig.
Back to top Go down
Sponsored content





Kallsomfan, Arcane mage (Pending) Empty
PostSubject: Re: Kallsomfan, Arcane mage (Pending)   Kallsomfan, Arcane mage (Pending) Empty

Back to top Go down
 
Kallsomfan, Arcane mage (Pending)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Magetönten - Arcane Mage (Declined)
» Ukorz - Hunter (Pending)
» Brutahl - Arms Warrior (Pending)
» Enrold - Fury Warrior (Pending)
» Linqz - Arc Mage (accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: