Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Ukorz - Hunter (Pending)

Go down 
5 posters
AuthorMessage
Ukorz
Guest




Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyThu Jan 28, 2010 9:25 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Ludvig Dahl

Age: 18 år

Location: Stockholm

Misc info about you: Jag är en väldigt aktiv person som alltid är fri för raids:) vardagar spelar jag ca 8-12h och helger 8-18h(kan självklart spela mer då nya bossar släpps osv)



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Ukorz

Class: Hunter

Race:Troll

Played Time: runt 143 dygn (26 dygn i 80)
(Total and at level 80)

What is your main specc: 7/57/7(Markmanship)

Professions: JC/Ench (450 i båda)

Do you have any decent alts: inga alts jag fokuserar på min main.


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? jag har grymt Healing gear;)

How do you play your class? Kill shot>Chimera>Aimed shot>steady shot (och har alltid serpent sting på och kill command så fort jag kan)
(Tell us about your rotations/priorities.)

Where do you read up about your class and game changes? MMOchamp & Wow-europe patch notes.



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them:
Pandemic escape
Jag är i den guilden just nu men vill lämna för att det är för mycket retards i guilden och dem tar inte raiding lika seriöst som jag gör och det var problem att få ihop folk till raids.

List on what kind of raid experience you have: ICC25 (4/12) ICC10 (6/12), Toc25 (5/5) Toc10 (5/5), Totgc 10(3/5), Naxx25(15/15) Naxx10(15/15) Onyxia 10/25(1/1) i Tbc downade jag Grull, Maly, ssc, 3 bossar i TK, 4 bossar i BT o hela kara. i Vanilla downade jag MC, BWL, AQ40/20, zg slutade spela när naxx kom ut så hann aldrig downa det:(


ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Känslan av när man har progressat en boss under ett tag och sen downa honom Smile

Why do you want to join us? För att jag har hört bra om er av flera st (en del IRL polare)

Why should we invite you? För att jag är en bra och aktiv hunter som altid presterar i raids och altid dyker upp med pet buff, egen food epic arrows, flasks o potion of speed osv.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Djvul, Orp, Rojjder

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? dem jag nämnde ovan borde räcka:)

What are your opinions on giving and receiving criticism? jag tycker det är bra för det hjälper mig att utvecklas

How often can you raid? 7 dagar i veckan

Computer specification and Internet connection: det är inte ofta jag har problem med internet o lagg osv men såklart det händer.

Do you have a microphone and use it?ja jag har en fungerande mic:)
Back to top Go down
Ukorz
Guest




Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: armory   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyThu Jan 28, 2010 9:30 pm


haha lyckades glömma den^^
Back to top Go down
Djvul
Members



Posts : 3
Join date : 2009-12-11

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyFri Jan 29, 2010 8:54 am

En kille jag lärde känna under min tid i Pandemic Escape, hel schysst kille som kan sin klass och hade full attendence, har vi plats så borde Ni inte tveka på att ge killen en trial spot.
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyFri Jan 29, 2010 9:58 am

Back to top Go down
ROJJDER
Members
ROJJDER


Posts : 5
Join date : 2010-01-19
Location : STOCKHOLM

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptySat Jan 30, 2010 4:13 pm

Här har ni en riktigt bra hunter som alltid är aktiv och absolut kan sin klass in och ut.

Han får min röst utan tvekan albino cheers bounce rendeer geek
Back to top Go down
Orp
Members



Posts : 3
Join date : 2010-01-24

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptySat Jan 30, 2010 4:26 pm

Spelat med han pretbc och i tbc fast inte så mkt i wotlk dock, aktiv och slackar aldrig Wink
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyWed Feb 03, 2010 9:17 am

Jag skulle gärna ta in dig men 3 hunters får räcka.

Men jag hör av mig om det blir aktuellt och ser om du fortfarande finns tillgänglig då!
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) EmptyFri Feb 19, 2010 1:47 pm

accepted
Back to top Go down
Sponsored content





Ukorz - Hunter (Pending) Empty
PostSubject: Re: Ukorz - Hunter (Pending)   Ukorz - Hunter (Pending) Empty

Back to top Go down
 
Ukorz - Hunter (Pending)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brutahl - Arms Warrior (Pending)
» Enrold - Fury Warrior (Pending)
» Kallsomfan, Arcane mage (Pending)
» Hunter app (accepted)
» Hunter Apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: