Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Djvul - Retribution Paladin (Accepted)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Djvul
Members



Posts : 3
Join date : 2009-12-11

Djvul - Retribution Paladin (Accepted) Empty
PostSubject: Djvul - Retribution Paladin (Accepted)   Djvul - Retribution Paladin (Accepted) EmptyTue Jan 26, 2010 10:25 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Christian Hörnlund

Age: 25

Location: Sweden - Kungsbacka

Misc info about you: Har väl lirat WoW på seriös nivå sen Vanillia, har dragit igenom ett par klasser på vägen också, Mage/Warlock/Hunter och min älskade Paladin.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Djvul

Class: Paladin

Race: Blood Elf

Played Time: Totalt 133 Dagar 0 Timmar och 40 Minuter (På Level 80 - 42 Dagar 14 Timmar och 52 Minuter)
(Total and at level 80)

What is your main specc: Retribution 5/11/55

Professions: Enchanting 460/460 samt Jewelcrafting 450/450

Do you have any decent alts: Har en 80 Mage på servern Neptulon tillsammans med mina två level 70 characters (Hunter/Warlock)


Armory Profile: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Djvul
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? Har tillräckligt med Protection gear för att tank Togc/ICC 10 manna iaf, har dock lagt det spec på hyllan för att köra retri i Arena S8.

How do you play your class? Judgment - CS - Exo - DS - sen är ju retri paladiner just nu så att "first come, first serve" men såklart att man pushar det som gör mest skada först, basic.
(Tell us about your rotations/priorities.)

Where do you read up about your class and game changes? Jag snackar med andra som jag känner som lirar paladin, främst Laralis aka Shoiki i Converge, han är rätt skillad Razz



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Lirat med några rätt högt rankade guilder i TBC - Eternal Corpse Council (Magtheridon) samt Heist (Stormreaver). Lirat med Converge (Kazzak) och Misanthrope (Kazzak) men som sagt under TBC. Wotlk rerolla jag Mage varav jag har en 80 Mage på Neptulon, saknade min Paladin för mycket och drog upp den till 80 och startade en hel svensk 10 manna guild på Neptulon (WarCouncil) - det va lite för lite folk på Neptulon för att genomföra det lilla projektet så jag flyttade tillbaka till Kazzak, här på Kazzak är Pandemic Escape den första seriösa guilden jag lirart med sen jag kom, dock helt nystartad och det tar sig inte, vi får inte ihop folk till raiderna och jag börjar tröttna, känns inte som att ledarna gör sitt yttersta för att få det att fungera heller.

List on what kind of raid experience you have:

Naxx 10/25 - Cleared
OS 10/25 3D - Cleared
VoA 10/25 Cleared
EoE 10/25 Cleared
Uld 10 - 12/14
Toc 10/25 - Cleared
Togc 10 - 4/5
ICC 10 - 6/9
ICC 25 - 4/9

ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Älskar min klass, 3 olika spec där alla fungerar grymt bra vilket ger mig stora möjligheter och bra omväxling, det som driver mig just nu är såklart ICC.

Why do you want to join us? Helsvensk guild som jag tycker verkar stabil på servern - alltid kul att lira med svenskar.

Why should we invite you? Jag tycker jag kan min klass bra, jag trycker bra med skada och alltid bästa gems/enchants, jag är i tid till raids, har med mig flask/food buff/potions etc.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Nej tror inte jag känner någon i guilden, än.

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Jag tycker inte om att använda mig av referenser men visst fråga Shoki i Converge (han är svensk)

What are your opinions on giving and receiving criticism? Helt klart ett måste, ibland behöver man höra att man inte är på G, jag är ingen drama queen som lipar för att någon försöker "hjälpa" mig att göra rätt.

How often can you raid? 3 dagar i veckan är jag nöjd med, men klart man ställer upp om vi är på G med progress

Computer specification and Internet connection: 7,2 mbit lina just nu. 4 GB RAM - 2,66GHz x2 - Dubbla Nvidia GeForce 512 MB grafikkort (den duger)

Do you have a microphone and use it? Jadå använder headset med fungerande mic, är ingen tjötröv men visst snackar jag.
Back to top Go down
Tyngaste
Members
Tyngaste


Posts : 9
Join date : 2009-12-09

Djvul - Retribution Paladin (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Djvul - Retribution Paladin (Accepted)   Djvul - Retribution Paladin (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 4:07 pm

Mycket väl skrivet och dessutom har vi bara 1 retri vilket är Korre. vi behöver iaf 1 till och tycker helt klart att vi har hittat en bra (Du)
Bara skriv till mig online.

(Accepted)
Back to top Go down
 
Djvul - Retribution Paladin (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Djvul (Ret Paladin) (Declined)
» Retri Paladin! :D
» holy paladin (Accepterad)
» Retri paladin (Declined)
» Ethara - Protection Paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: