Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 ansökan tank/dps warrior (Declined)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
xilone.
Guest




ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: ansökan tank/dps warrior (Declined)   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptySun Feb 14, 2010 1:58 am

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): robin jonsson

Ålder: 20 men fyller 21 i april

Stad/Land: bor just nu i enköping 7 mil från stockholm men uppvuxen och föd på värmdö gustavsberg 2.5 mil från stockholm

Lite snabbinfo om dig: just nu är jag arbetslös har varit det i snart 3 år sen jag hoppade av 5e gymnasiet jag prövade men söker in till folkhögskola med internat så jag kan plugga till hösten så nu går tiden åt här hemma till att städa och hjälpa till och sen söker jag aktivt jobb sen all annan ledig tid sitter jag å spelar wow om jag kan



CHARACTER INFORMATION

Namn: xilone

Class: warrior

Race: började som human januari 2005 men ca 3 veckor sen så flytade jag till kazzak och är nu en tauren

Played Time: total played 157 dagar och 1 timme varav 50 dagar och 22 timmar som lvl 80 och denna är en veteran har varit med sen januari 2005


Main specc: tank gearen är inte den besta men har tankat toc 10 med den anlednig till att den e lite låg nu är pågrund av ett längre uppehål i spelandet kan förklare längst nere läger till en sak med övrig info så ni kan förstå min ansökning bätre
och är det någe annat ni vill veta bara å fråga ingame eller skriva här kommer kolla min ansökan ofta
Professions: enchanting(450 fatas några fåtal enchants men dom vicktigaste har jag) sen har jag mining som second

Alts värda att nämna: ingen på den här servern men lvlar upp en hunter för tillfället


Armory Profile: skriver först respective gearscore för mainspec(tank) är 4500 men stiger stadigt upp nu



Har du någon duglig offspecc gear? japp har min dpsgear men är lite i sisådär gemmad å enchantad pågrund av att jag fokuserade på lite nyt till tankgearen innan min pause jag hadde men gearscoren är högre på dpsgearet vid dena stund är den 4.808

i skrivande stund länkar jag min mainspec här dvs tankgearen men om den visar någe konstigt så kontackta mig ingame så fixar vi det


Hur spelar du din class? det är ganska olika beroende på typ av target om det är boss/tras/singel eller flera targets men min standardrotation är som tank är charge devastate på första target men är det fler så spammar jag tab samtidigt som devastate och roterar med shockwave och thunderclap kan värka simpelt men har alldrig haft problem med det tidigare förutom om det är någon trigerhapy dps som tror att han kan starta samtidigt som mig sen så använder jag allt annat som fins beroende på vad situationen kräver och såhär har jag kört upp till toc 10 normal utan någe problem sen till dps rotationen så e det lite av ett mysterium har precis respecat till arms nu varav jag fortfarande känner mig in men försöker hålla mig till charge rend ms execute(om den redan prockat) sen slam efter det är det bara 2 regler alltid rend uppe och soms regel nummer 2 så använd bara heroic strike om allt annat är på cd eller om du har över 80 rage elelr uppåt sen efter det så använder jag det som inte fins på cd med undantag på singeltarget aldrig bladestorm eller cleave


Var läser du på om ändringar och tips gällande din class? asså det beror ju på jag sitter ju inte och surfar runt 2 timmar i veckan för å läsa om warriors utan kollar åtminstånde 1 gång varannan vecka om jag hittar någe nytt och användbart om man säger så jag är ingen expert utan jag tar till mig den kritik ajg får och försöker så gott jag kan efter min förmåga



EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: jo nu till det tråkiga som gjorde att jag lämnade men förra guild var så att jag var med och startade den med x antal ingamekompisar jag hadde efter att vi blivit trötna på atityden hossguildledaren i våran gammla guild vi var it och dennes förmåga å hitta favoriter och sen strunta i alla andra ... så tillslut så startade vi en ny guild och började skaffa nya medlemer men så efter ett tag så kom deras kompisar från en annan server över och då hade dom som kom trötnat på hardmodes i 25manna ulduar och ville joina oss till en början så funkade det bra men sen blev det bråk om hur allt skulle skötas och det resulterade i att jag blev demotad till socialstatus så jag kunde inte göra någe inte ens kolla i gl om vi gb om vi hadde någe så då trötnade jag och tog en pause och det var ca ca 2 veckor förja julafton sen hade jag en pause tills jag hittade några nya irlpolare här där jag bor och dom lirar här på kazzak så jag gjorde en factionchange och kom hit..

Vilka är dina raiderfarenheter?: nax 10/25 voa 10/25 förutom nya bossen som kom med icc sen ulduar 10 upp till hodir som tank 25 manna körde vi aldrig vi var ej tillräckligt stora i den guilden sen toc 10 normal som tank men inget i 25manna och det är den erfarenheten jag ahr av raidandet på 80 kan verka som lite men hoppas jag får visa vad jag kan istället det är mer rätvist än å skriva


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? det är atmosvären i spelet att man gör någe man tycker är roligt och intresant samtidigt som tusentals personer på samma server delar samma intrese sen också så är endgame raidandet roligt eftersom man ständigt söker nya utmaningar och man kan aldrig sluta lära sig fins altid någe nytt

Varför vill du gå med i La Venganza? för att jag tror jag kan bidra med en roligt atmosfär men ändå vara focuserad och seriös när vi raidar samtidigt som jag är inte den som sticker i första taget när man stöter på problem...
sen så är jag inte expert på warrior utan jag tar åt mig å lysnar på vad andra tycker och villka tips och erfarenheter dom har:)

Varför borde vi ta med just dig? vill kombinera denna fråga med svaret och frågan över denna

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? nej tyvär inte utan jag får helt enkelt om jag kommer in på trial bevisa vad jag går för Smile

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00)

är till det tråkiga jag kan raida mellan 19.30 till 22.00 pga att för tillfället bor jag hemma då jag för ett tag sen blev utkastad av min far vill inte veta av mig sen för att datorn som klarar av wow delar jag med min yngre förståndshandikapade bror och man skall helst inte förstöra hans rutiner då blir det problem utan ta lite i taget och jag har en syster på 2 en bror på 3 som såver i rummet under där jag har datorn men under helger kan jag spela utan hinder det låter lite jag vet men hoppas åter igen att jag först får visa vad jag kan Smile

Har du en tillräckligt bra dator/bredband?

utan tvekan bara lag i wg men det har alla på denna server

Ps är det någe annat ni funderaar på fråga ingame om jag är online samma namn som username här dvs xilone eller så skriv här kollar minst 5 gånger om dan tills ni bestämt:)
Back to top Go down
xilone
Guest




ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: edit av ansökan glömde läga fram armorylänken   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptySun Feb 14, 2010 2:03 am

förlåt missade men här kommer länken när jag skickar denna länk så ska den visa min tankgear om det är någe konstigt ni ser säg till så kan ajg kolla vad det är
Back to top Go down
xilone
Guest




ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: gör ett nyt försök med länken   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptySun Feb 14, 2010 2:08 am

[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Xilone]
Back to top Go down
xilone
Guest




ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: stavning   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptySun Feb 14, 2010 2:12 am

ville bara förklara mig hoppas ni har översende med min stavning då jag har dyselexi ville bara berätta så det inte uppstår några problem
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: Re: ansökan tank/dps warrior (Declined)   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptySun Feb 14, 2010 10:15 am

som melee cl tackar jag tyvärr nej då vi nu har 2 aktiva dps warrior och tyvärr så räcker inte din gear eller exp något vidare alls, det skulle möjligen vara en dps warrior i t9.5+ och med ICC exp tror även att vi har fullt med tanks..
Back to top Go down
Murf
Members
Murf


Posts : 50
Join date : 2010-01-04

ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: Re: ansökan tank/dps warrior (Declined)   ansökan tank/dps warrior (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 7:22 pm

Tyvärr. Har inget behov just nu.
Tack ändå!
Back to top Go down
Sponsored content





ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty
PostSubject: Re: ansökan tank/dps warrior (Declined)   ansökan tank/dps warrior (Declined) Empty

Back to top Go down
 
ansökan tank/dps warrior (Declined)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ansökan Warlock (Declined)
» Warrior - Apply (Declined)
» Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)
» ansökan (nekad)
» Ansökan (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: