Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)

Go down 
AuthorMessage
Cryttan
Guest




Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 5:53 pm

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Viktor

Ålder: 20

Stad/Land:
Stockholm, Sverige.

Lite snabbinfo om dig:
Grabb på 20 år som gillar att spela WoW, Träna och umgås med kompisar på fritiden. Jobbar rätt så mycket så inte alltid 100% att jag kan komma på alla raids. Dock kommer jag alltid om jag signat och signar inte om jag inte är säker på att jag kan komma på raids etc..



CHARACTER INFORMATION

Namn:
Cryttan

Class:
Warrior

Race: Orc


Played Time:
74 dagar, 40dagar @ - lvl 80
(Total and at level 80)


Main specc: Arms PvP.. har gear till alla specs och kan tänka mig respecca hur som helst.

Professions: JC/BS

Alts värda att nämna:
Massor med alts, inga värda att nämna.


Armory Profile: (Fury Trinkets)
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Har du någon duglig offspecc gear?

4.8k GS på tanking gearet. Och har gear till både fury och arms men föredrar att spela som arms.

Hur spelar du din class?
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)
ARMS: öppnar jag med rend, sen drar jag en ms(macro på mitt mortal strike som drar en heroic strike på nästa auto attack) efter det brukar jag redan fått rend proc och drar en OP sen blir det antingen Execute eller slam.. Arms är väldigt proc baserat och slamsen kommer oftast in i väntan på procs. Sen är det självklart bladestorm-sweeping macrot som man drar när bursten behövs eller man vill toppa dps mätarn :p
FURY: Här är det itne lika proc beroende men lite procs här oxå. cleave..ww..bloodthirst,heroic strike, slam. Samma sak där.. macro på bloodthirst-Heroic Strike. Exakta rotationen minns jag inte.
En jävla massa macros med trinkets och skit och death wish / recklessnes etc som jag inte tror jag behöver gå in på.

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class?
MMO-Champion... MaxDPS.com.. ElitistJerks..ArenaJunkies. Lite här och där.

EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre:
Hmm... minns inte alla guilder jag varit med i men det är många. Senaste var chestside som hade alla hardmodes i Uld10 och låg på yogg-saron 25 man. Jag slutade spela för jag tröttnade på allt och därav förlorade jag min raid spot så nu letar jag ett nytt hem i WoW.

Vilka är dina raiderfarenheter?:Inte raidat classic.. raidade allt utan SWP i TBC.. Tog dock bara 1 boss i BT och MH i tbc. Det var på shamanen och huntern som jag inte spelar längre.
Warriorn var mest karazhan/pvp char då.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW?
Det kan jag ärligt talat inte svara på, Just nu är det att bli bättre såklart och geara. Sen har jag inte blivit gladiator än så kan inte lägga av innan jag ligger på topp.

Varför vill du gå med i La Venganza?
Ingen särskild anledning förutom att ni verkar vara en guild som har potentialen att downa Lich King och hoppas på att få vara med och göra det.


Varför borde vi ta med just dig?
Jag är raka motsattsen till slacker och tror jag kan vara till hjälp för andra classer än just warriors.. har ett par års erfarenhet och kan det mesta om min class och även många andra.
Läser alltid på taktikerna och brukar inte ha problem med att klara av dem heller.
Är trevlig och har bra humor så kan nog leverera ett par garv oxå.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig?
Mennon

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00)
Varje dag, om jag skulle behöva jobba får jag reda på det i förtid och kan förvarna.

Har du en tillräckligt bra dator/bredband?
Det kan ni hoppa upp o sätta er på.
Back to top Go down
Cryttan
Guest




Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Armory Länken   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 5:55 pm

Länken kom inte med av någon underlig anledning...

Armory Profile: (Fury Trinkets)
(Make 100% sure to log out in your raid gear)
Back to top Go down
Cryttan
Guest




Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Armory Länken   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 5:58 pm



Sådääääär...
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Re: Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptyFri Feb 19, 2010 5:59 pm

man måste registrera sig för att kunna länka, det är en sorts spam filterring.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Cryttan
Back to top Go down
Cryttan
Guest




Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Länken   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptySun Feb 21, 2010 12:05 am

Ok, får tacka så mycket. Fick ett smått ut brott på att det inte kom fram nån länk o fick mig att se ut som en idiot.

Nu är ju iaf länken där, Perfa.
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Re: Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) EmptySun Feb 21, 2010 9:30 am

jag måste dock meddela att jag tyvärr tackar nej till denna, då ditt gear inte räcker till alls.
Back to top Go down
Sponsored content





Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty
PostSubject: Re: Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)   Arms/Fury/Prot Warrior apply.   (Declined) Empty

Back to top Go down
 
Arms/Fury/Prot Warrior apply. (Declined)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Warrior - Apply (Declined)
» Evilzer - Prot Paladin (Declined)
» Enrold - Fury Warrior (Pending)
» Brutahl - Arms Warrior (Pending)
» ansökan tank/dps warrior (Declined)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: