Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Feral druid, Prówllülz

Go down 
AuthorMessage
Prówllül
Guest




Feral druid, Prówllülz Empty
PostSubject: Feral druid, Prówllülz   Feral druid, Prówllülz EmptyThu Mar 04, 2010 1:27 am

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL):Fredrik Olsson

Ålder:17

Stad/Land:Karlstad, Sverige

Lite snabbinfo om dig:Bor hos mina föreldrar och studerar.
Jag spelar wow för det mesta och tränar på gym så ofta jag kan.



CHARACTER INFORMATION

Namn:Prówllülz

Class:Druid

Race:Tauren

Played Time:72 dagar totalt
och 32 dagar på level 80
(Total and at level 80)

Main specc:Feral

Professions:Letherworking och Skinning

Alts värda att nämna:Har 80 lock,shammy,warrior,priest,hunter,dk och priest (raiting 2306)


Armory Profile
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Har du någon duglig offspecc gear?Nej har lite resto annars nej

Hur spelar du din class? 1. Keep up Savage Roar
2. Keep up Mangle
3. Keep up Rake
4. Use shred for CP regeneration (remember, that points 2 and 3 are more important)
5. When at 5 CP and Rip is not up, use Rip
6. When below 30 Energy, use TF
7. Use Clearcast Proccs for Shred
8. When at 5 CP and Rip and SR are running with 8 seconds (might be longer, depending on your gear) or longer each, use FB
9. When Rip and SR will drop at nearly the same time (with less than 3 seconds difference), try to recognize it early. Then use SR with a small amount of CP to desynchronize both timers.
10. Use Berserk only at high energy, (but not higher than 85) not directly after TF and as often as possible. If you will get Hysteria or some boss mechanics will enhance your damage, save it for these situations.

(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class?


EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: Inga, akitva guilder på min druid på senaste, Typ Guilder som ska söka members sedan blir fail i icc 10 på saurfang och man lämnar på dirren .... Har spelat i Chaldykadri på min warrior.

Vilka är dina raiderfarenheter?:allt från molten core till de jag raidat på denna.
Spelade min rogue paal i Vanilla och min warrior i tbc.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? För att jag tycker de är kul och kännar att jag måste hålla på med något och då känns wow rätt.

Varför vill du gå med i La Venganza?För jag söker en guild som kan ta sig något vart..

Varför borde vi ta med just dig? För att jag är en aktiv och kreativ spelare som vet vad jag gör

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Nej

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) Alla dom tider ni har där, Passar Perfekt för mig

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? Ja, har alltid runt 50-60 ms
Back to top Go down
Murf
Members
Murf


Posts : 50
Join date : 2010-01-04

Feral druid, Prówllülz Empty
PostSubject: Re: Feral druid, Prówllülz   Feral druid, Prówllülz EmptySun Mar 07, 2010 4:11 am

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=23425765182&sid=1&pageNo=2

Var ju lite lustigt att hela applyen var på svenska utom då just rotationen. Hade vi velat veta hade vi väla googlat själva :-p
Back to top Go down
 
Feral druid, Prówllülz
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Dpskatten Feral druid
» Feral druid - Lanowar (Accepted)
» Gröngölingen Druid Tank
» Resto druid (accepted)
» Resto druid + Assassination Rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: