Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Gröngölingen Druid Tank

Go down 
AuthorMessage
Gröngöli
Guest




Gröngölingen Druid Tank Empty
PostSubject: Gröngölingen Druid Tank   Gröngölingen Druid Tank EmptyMon Mar 08, 2010 8:43 pm

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Ludvig

Ålder: 17 år i augusti

Stad/Land: Utanför göteborg

Lite snabbinfo om dig: Går El på gymnasiet, Förutom wow så tränar jag en del, kör fiddy och ibland kanske de blir en norrlandsguld Smile
Har precis miggrat till kazzak.



CHARACTER INFORMATION

Namn: Gröngölingen

Class: Druid

Race: Tauren

Played Time: 44 dagar
(Total and at level 80)

Main specc: Feral Tank

Professions: LW och JC

Alts värda att nämna: Har en hunter med typ 5,5 i Gs men har inte miggrat han än.


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)
[link]http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Gr%C3%B6ng%C3%B6lingen[/link]

Har du någon duglig offspecc gear?
Japp har gear för icc10 i alla specs, svagt i feral cat men de funkar.

Hur spelar du din class?
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)
När ja tankar drar jag min mangel när den är redo, håller 5 stacks med Lacerate uppe. Har kört druid tank sen ett år tillbax ungifär, så cooldowns och sånt sitter i ryggmärjen.

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class?
Brukar läsa patch notes, om det är något ja inte fattar går ja in på google och hittar nått forum.


EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: Ignotus maleficus (Xavius) Honor and Strenght (Xavius)

Vilka är dina raiderfarenheter?: Naxx 10/25 Os3d 10/25 Eoe 10 Voa10/25 Ulduar 10/25,( saknar algalon och yogg25.) Toc10/25 A Tribute to Mad Skill 10 och har 2 bossar i Grand som tank, 3 som hunter. ICC: 25 6 bossar, samma 10 manna.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? Att downa LK samt att få över 100k guld. Miggra till kazzak för att mina klasskamrater lirar här.

Varför vill du gå med i La Venganza? Sugen på att skippa all engleska i vent och sånt.

Varför borde vi ta med just dig? Har varit i 2 top 5 guilder på Xavius. Varit 80 länge. Plus att ja är en ganska goer kille som har lätt för att snacka.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Nej som sagt miggra just hit.

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) Samma tider som i min förra guild, Kan raida nån dag till men de är gött att va fri Smile

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? Ja, ligger runt 60 fps 8mbit bredband (en film på 45 minuter) Får sällan DC

Övrigt vill ja bara säga att ja har precis tatt en paus från wow sen ICC kom, har lite dåligt med frost emblems gear men ja har inte sålt primodials. Ser fram emot en Trial period eller en social spot.
Back to top Go down
Gröngöli
Guest




Gröngölingen Druid Tank Empty
PostSubject: Gear uppgradering   Gröngölingen Druid Tank EmptySun Mar 21, 2010 9:12 pm

Riktigt fet gear uppgrade senaste tiden, 52.7k hp i bear nu, helt orörd
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Gröngölingen Druid Tank Empty
PostSubject: Re: Gröngölingen Druid Tank   Gröngölingen Druid Tank EmptySun Mar 21, 2010 9:41 pm

Ny hemsida då vi bytt namn;

http://zebus.se/NG/viewnews.php
Back to top Go down
Sponsored content





Gröngölingen Druid Tank Empty
PostSubject: Re: Gröngölingen Druid Tank   Gröngölingen Druid Tank Empty

Back to top Go down
 
Gröngölingen Druid Tank
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Resto druid (accepted)
» Feral druid, Prówllülz
» Dpskatten Feral druid
» Feral druid - Lanowar (Accepted)
» Resto druid + Assassination Rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: