Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 App DK, mage eller shaman, välj själva:)

Go down 
AuthorMessage
LoLKrypt
Guest




App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) EmptySun Mar 21, 2010 6:07 am

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL): Felix Olsen

Ålder:18

Stad/Land:Stockholm

Lite snabbinfo om dig: som sagt , heter Felix, datan e livet förutom tjejen.
Lirar också mycket FPS spel (battlefield BC2), hon och allt annat som finns ute ( är stort spelfan )
Jag slutade spela wow ungefär när ICC kom ut pga. att jag helt enkelt ville ta en paus från wow o lägga tid på flickvännen och vara mer social IRL efter 3 års wow geek:P men är nu tillbaka och vill köra:)



CHARACTER INFORMATION
Som sagt : Jag skriver en application för alla mina 3 lvl 80's.

Namn: Nephelita, Odödaebba och Modertheresa

Class:DK, Mage och Shaman

Race:Orc, Undead och Orc

Played Time: Kan inte kolla det eftersom jag inte har playtime , väntar med det tills jag fått svar här:) MYCKET är det(FYI)
(Total and at level 80)

Main specc:Spelade Unholy alternativt Blood på DK'n när jag slutade, magen är Arcane speccad och shamanen är Resto(beredd att respecca för guildens behov på alla chars)

Professions: Dkn full levlad JC, slackat lite på magen eftersom det är/var min alt, samma med shammyn.

Alts värda att nämna: Read above.


Armory Profile
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Har du någon duglig offspecc gear? Inte precis , vi hade en fast core i guilden jag spelade i på vek'nilash o jag passade tanking gear till andra som ville ha det.

Hur spelar du din class? Inte spelat wow på flera månader , har väldigt dåligt minne om rotationer o allt , men arcane mage är ju bara 3 knappar , no problem : 1,1,1,1,2(om missile barrage inte proccat: 3) lättare än så blir det inte Wink men ska se till att kolla upp det om svaret härifrån blir positivt!
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class? Inte behövt läsa om ändringar eftersom jag själv kollat allt som ändrats för mig själv efter att ha kollat patch notes( ja , jag har stått i timtal o slagit på dummies o spenderat tusentals guld på respeccs för att hitta den bästa) ;>



EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre: som jag skrev över, jag var officer i Frantic på Vek'nilash(som nu miggat till Zenedar tror jag).. vi låg 3a på servern tror jag. men beslutade mig för att sluta/ta en paus me wow

Vilka är dina raiderfarenheter?: Gjort allt innan icc ( inklusive anub 25m hc ) och första quartern i ICC.


ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW? Det som mer motiverar mig att BÖRJA me wow igen är suget efter att raida o ha kul Very Happy

Varför vill du gå med i La Venganza? Behöver en guild att raida med o det här verkar vara den perfekta för mig pga. av att Chessie lirar där ( gammal klasskompis till mig , vi geekade sönder Tibia o runescape när vi var p9) ftw!

Varför borde vi ta med just dig? Jag är en dedikerad spelare som ger allt och kommer på alla raider (så länge jag eller någon nära mig inte ligger inne på sjukan t.ex.)

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig? Chessie mah boy!

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00) 100%

Har du en tillräckligt bra dator/bredband? spelar BC2 utan fps drop , då klarar jag wow:) bredband i perfekt skick
Back to top Go down
LoLKrypt
Guest




App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: Re: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) EmptySun Mar 21, 2010 6:18 am

Back to top Go down
LoLKrypt
Guest




App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: Re: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) EmptySun Mar 21, 2010 6:19 am

Back to top Go down
Chessie
Guest




App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: Re: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) EmptySun Mar 21, 2010 6:23 am

Som den goda vän som jag är så rekommenderar jag ju självklart honom utan tvekan (A)

Nej men, en spelare som definitivt är bra och drar sitt strå till stacken. Skulle vara trevligt med honom som extra tillskott =)

ps. inte fått login info än Sad
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: Re: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) EmptySun Mar 21, 2010 1:12 pm

gäster kan inte länka idd, men Chessie om du nu rekommenderar han kunde du inte skickat honom till rätt sida iaf? App DK, mage eller shaman, välj själva:) Icon_cool

http://zebus.se/NG/viewnews.php
Back to top Go down
Sponsored content





App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty
PostSubject: Re: App DK, mage eller shaman, välj själva:)   App DK, mage eller shaman, välj själva:) Empty

Back to top Go down
 
App DK, mage eller shaman, välj själva:)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Brutalbert - Ele shaman (Accepted)
» Carana - Restoration - Shaman.
» Shockalot - Enhance Shaman (accepted)
» Syntaxerror - Restoration Shaman (Accepted)
» Linqz - Arc Mage (accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: