Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Brutalbert - Ele shaman (Accepted)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Brutalbe
Guest




Brutalbert - Ele shaman (Accepted) Empty
PostSubject: Brutalbert - Ele shaman (Accepted)   Brutalbert - Ele shaman (Accepted) EmptySat Jan 09, 2010 12:51 am

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Jesper Hedenström

Age: 15

Location: Skellefteå

Misc info about you: Schysst kille som gillar att sitta och snacka med andra likasinnade spelare.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Brutalbert

Class: Shaman

Race: Orc male

Played Time: 70 dagar totalt & 14 dagar på lvl 80, har även många dagar på andra konton och karaktärer.
(Total and at level 80)

What is your main specc: Elemental

Professions: Skinning 450, Leatherworking 450

Do you have any decent alts: 80 dk på dentarg, naxxgearad. 74 rogue på dentarg.


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? Full enhancement, mest hc och emblems gear.

How do you play your class? Vanlig elemental rotation, Flame shock vid start och när DoTen tar slut , Lava burst varje gång det går, CL när lava burst är på cd , flera targets går CL för Lava, Lightning bolt spam mellan cd's.
(Tell us about your rotations/priorities.)

Where do you read up about your class and game changes? MMO-champion och andra forum.



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Här på kazzak har jag inte varit med i någon seriös raiding guild, mest lirat med mina irl's (Gräddkola, Drevil och Beníg) i olika social guilds. På 70 hann jag vara med i många seriösa guilds, men som rogue dock.

List on what kind of raid experience you have: Har raidat upp till mount hyjal i tbc , och i wotlk har jag kört nästan allt upp till icc, med undantag av togc 10/25 där jag har 1 boss down.


ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Polarna som spelar, gemenskapen och raidsen.

Why do you want to join us? Mina irl's är med i guilden, kul att raida seröst som en omväxling=)

Why should we invite you? Kan pumpa ut bra dps, bra spelförståelse och kan ta kritik.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Drevil, Gräddkola & Beníg.

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Nej tyvärr, ingen på kazzak.

What are your opinions on giving and receiving criticism? Det är bra med kritik inom guilden, man utvecklas som spelare.

How often can you raid? Dom flesta veckodagarna och söndagar.

Computer specification and Internet connection: Bra nog för wow och stabil lina.

Do you have a microphone and use it? Jajjemen.
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Brutalbert - Ele shaman (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Brutalbert - Ele shaman (Accepted)   Brutalbert - Ele shaman (Accepted) EmptySat Jan 09, 2010 9:08 am

tycker det ser bra ut och vi kan verkligen behöva fler shamans
här har du din armory;

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Brutalbert
Back to top Go down
cobbelito
Members



Posts : 40
Join date : 2009-11-30
Age : 40

Brutalbert - Ele shaman (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Brutalbert - Ele shaman (Accepted)   Brutalbert - Ele shaman (Accepted) EmptySat Jan 09, 2010 4:36 pm

Håller med Deamon, Shamaner behövs specielt elemental du är välkommen whispra en officer ingame för invite.
Back to top Go down
Sponsored content





Brutalbert - Ele shaman (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Brutalbert - Ele shaman (Accepted)   Brutalbert - Ele shaman (Accepted) Empty

Back to top Go down
 
Brutalbert - Ele shaman (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Shockalot - Enhance Shaman (accepted)
» Syntaxerror - Restoration Shaman (Accepted)
» Carana - Restoration - Shaman.
» App DK, mage eller shaman, välj själva:)
» Ansökan (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: