Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Gräddkola, Apply! *(Accepted)

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Gräddkola
Members



Posts : 1
Join date : 2010-01-06

Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty
PostSubject: Gräddkola, Apply! *(Accepted)   Gräddkola, Apply! *(Accepted) EmptyWed Jan 06, 2010 6:29 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Christoffer.

Age: 16.

Location: Skellefteå.

Misc info about you: Ah, suger verkligen på att skriva sånthär. Well, jag är en 16 årig student som använder upp mestadelen av sin fritid vid datorn. Jag sitter för det mesta uppe hos mina polare och spelar, vi är ungefär 15 stycken IRL's som har roligt tillsammans online. Gillar att softa och ha kul, och det bästa sättet att ha kul på är att downa en raid. Wink Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva så jag lämnar det såhär.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Gräddkola.

Class: Paladin

Race: Blood Elf Male.

Played Time: 62 days total. 43 Days på lv80. Sen har jag ungefär 60 Dagar i lv80 på min Druid också.
(Total and at level 80)

What is your main specc: Main spec är protection, men har gear för båda Holy och Retri, dock inte det bästa gearet men det kommer inte ta lång tid att få tag i ny Holy gear.

Professions: JC 450. Har ingen annan proffesion just nu men har tänkt lvla upp Engineering.

Do you have any decent alts: Min druid var väl sisådär, den hade runt 3k SP som Boomkin, men den är inte aktiv nu mera.


Armory Profile: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Gr%C3%A4ddkola
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? Har båda Holy och Retri gear, men som sagt är dom inte så väl uppgraderade sen Ulduar.

How do you play your class? Well, som Protection går det ut på att hålla aggro såklart, och ställa bossarna på rätt ställe osv, inte så mycket att säga om det riktigt.
(Tell us about your rotations/priorities.)

Where do you read up about your class and game changes? Nja kollar lite överallt, olika forums osv. Taktiker på bossar brukar jag oftast läsa och sedan kolla igenom nån ''How to'' film.



EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Jag har mest varit så kallade ''Social'' guilds. Softat med IRL's och mest hållit igång med pugs, nu på senare tid har jag och mina bättre polare bestämt oss att det är dags för seriös raiding med en guild som verkligen har det som krävs. Testade nu med att joina ''UNSTABLE'', dom lät dock bättre i Trade Channel än vad dom verkligen var.

List on what kind of raid experience you have: I 70 så raidade jag Karazhan, Gruul, Magtheridon och TK. Skulle även börja med SSC men bestämde mig för att jag ville bli Horde. Och där tog min 70 experience sitt stopp. I 80 så har jag raidat det mesta, har tagit ner ICC10, och 3/4 i ICC25. Men eftersom jag inte haft någon guild så har ToGC inte blivit av, bara 2 bossar i ToGC10. Men skulle mer än gärna äntligen ta ner dom.


ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Alla polare man spelar med, att det är så kul. Går inte att beskriva men det är en stor del av mitt liv, och har inga planer på att sluta.

Why do you want to join us? Jag vill joina eftersom jag vill börja lira seriös raiding, downa alla raids och ha kul. Har ingen brådska men ser fram emot att äntligen få sitta och raida med bra folk som vet vad dom gör, till skillnad från alla Pug's där du sitter och känner dig självmordsbenägen.

Why should we invite you? Eftersom jag kan spelet och absolut inte kommer ha några problem med tactics osv. Jag blir inte sur av att ta emot kritik och bråkar inte heller i guilden. Jag håller mig på en seriös nivå (Till skillnad från många i min ålder) och sitter inte och stör guild members. Och självklart har jag sockets / enchants och pots redo för varje raid. No slack!

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Det skulle jag inte påstå.

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Har några IRL's som kan voucha för mig, dom vet hur jag är i WoW.

What are your opinions on giving and receiving criticism? Tar åt mig och gör inte om samma misstag. Brukar ofta vara upp till Officers osv att ger kritik, så jag lämnar det till er.

How often can you raid? Varje dag. Går dock skola och brukar lägga mig runt 23:00.

Computer specification and Internet connection: Kommer inte vara något problem alls, brukar inte d/c'a och det klarar av WoW gott och väl.

Do you have a microphone and use it? Yep! Gillar att prata. Smile
Back to top Go down
Deamon
Members
Deamon


Posts : 158
Join date : 2009-12-03
Age : 36
Location : JKPG

Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty
PostSubject: Re: Gräddkola, Apply! *(Accepted)   Gräddkola, Apply! *(Accepted) EmptyWed Jan 06, 2010 10:33 pm

kan du motivera ditt val av gems? (str i prot gear)

som det ser ut just nu har vi tanks så det räcker o blir över, resterande har jag inte riktigt full koll på då jag inte är en officer


vänta på svar från en officer som har lite koll.
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty
PostSubject: Re: Gräddkola, Apply! *(Accepted)   Gräddkola, Apply! *(Accepted) EmptyThu Jan 07, 2010 4:58 am

Tar mer än gärna in ert lilla gäng.
Dock behöver jag ett ok från healer CL.
Sedan saknar jag även appen från roguen du snackade med mig om?


Mvh
Korre
Back to top Go down
Sponsored content





Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty
PostSubject: Re: Gräddkola, Apply! *(Accepted)   Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty

Back to top Go down
 
Gräddkola, Apply! *(Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Vapoorize's Apply (accepted)
» Drevil Apply. *(Accepted)
» Apply, Woffie. *(Accepted)
» Beníg Apply. * (Accepted)
» Destro lock Apply (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: