Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Gräddkola, Apply! *(Accepted)

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Gräddkola
Members



Posts : 1
Join date : 2010-01-06

Gräddkola, Apply! *(Accepted) Empty
PostSubject: Gräddkola, Apply! *(Accepted)   Gräddkola, Apply! *(Accepted) EmptyWed Jan 06, 2010 6:29 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Christoffer.

Age: 16.

Location: Skellefteå.

Misc info about you: Ah, suger verkligen på att skriva sånthär. Well, jag är en 16 årig student som använder upp mestadelen av sin fritid vid datorn. Jag sitter för det mesta uppe hos mina polare och spelar, vi är ungefär 15 stycken IRL's som har roligt tillsammans online. Gillar att softa och ha kul, och det bästa sättet att ha kul på är att downa en raid. Wink Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva så jag lämnar det såhär.



CHARACTER INFORMATION

Character Name: Gräddkola.

Class: Paladin

Race: Blood Elf Male.

Played Time: 62 days total. 43 Days på lv80. Sen har jag ungefär 60 Dagar i lv80 på min Druid också.
(Total and at level 80)

What is your main specc: Main spec är protection, men har gear för båda Holy och Retri, dock inte det bästa gearet men det kommer inte ta lång tid att få tag i ny Holy gear.

Professions: JC 450. Har ingen annan proffesion just nu men har tänkt lvla upp Engineering.

Do you have any decent alts: Min druid var väl sisådär, den hade runt 3k SP som Boomkin, men den är inte aktiv nu mera.


Armory Profile: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Gr%C3%A4ddkola
(Make 100% sure to log out in your raid gear)


Do you got any offspecc gear? Har båda Holy och Retri gear, men som sagt är dom inte så väl uppgraderade sen Ulduar.