Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Beníg Apply. * (Accepted)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
benig
Members



Posts : 1
Join date : 2010-01-08

Beníg Apply. * (Accepted) Empty
PostSubject: Beníg Apply. * (Accepted)   Beníg Apply. * (Accepted) EmptyFri Jan 08, 2010 1:43 am

PERSONAL INFORMATION

Real Name:
Oscar Boström

Age:
16. 17 i maj

Location:
Skellefteå

Misc info about you:
Jag är en trevlig person som gillar att snacka så det är np. gillar att sitta på vent osv.


CHARACTER INFORMATION

Character Name:
Beníg

Class:
Rogue

Race:
Undead

Played Time:
5 dagar på denna gubbe men ha över 100 days played sammanlagt på alla mina gubbar

What is your main specc:
Assassination

Professions:
Inga på hög skill men håller på att skilla upp engi sen jc.

Do you have any decent alts:
Har en 80 warrior som jag kommer migga senare när jag får pengar:P http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Golvarn (där är armory på den så)

Armory Profile:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Ben%C3%ADg
(har inte expertise cap men det kommer jag fixa ^^ det är bara att socketa om)
Do you got any offspecc gear?
Är rogues så nej Razz

How do you play your class?
Jag spelar assassination specc som är riktigt faceroll man ska först göra mutilate tills man får 4-5 combo points sen lägger man upp Slice and Dice sen gör man mutilate till 4-5 combo points sen gör man envenom (envenom gör så Slice and Dice refreshas så man behöver man inte göra det igen) Sen så fortsetter man med mutilate och envenom saken hela fighten. Sen ska hunger of blood vara uppe hela fighten också.

Where do you read up about your class and game changes?
Gör det oftast på MMO-Champion. Brukar sitta på deras Forum också. =)


EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them:
Orkar inte skriva vad jag hade för Raid experience i Tbc men i början av WotLK så joinade jag en guild som hette Les. Vi cleadared nästan allt Utom Os 3d. Det var därför vi hade för lite folk och del var så inaktiva så vi fick aldrig ihop en riktigt bra grupp (vi gjorde 2d med 20 personer bara fdör vi inte fick ihop folk sista dagen. Så vi fick våra emblems.) Sen då började våra Officers slacka och började spela Dota på raid tid så vi disbanda. Och vi som ville fortsätta spela gjorde en ny guild och döpte den till Denied. Men blev inge bättre där. så vi disbanda den efter ett tag. och när Ulduar patchen kom så orkade jag inge mer och tog ett break. Sen fick jag erbjudande att börja spela på en guild på laughing skull. Det var en horde guild som hette I GOTTA GO. Guilden ville ha members för dom skulle börja raida igen efter dom hade disbanda pga guild leaderna hade slutat spela. Men nu hade dom börjat om igen och behövde folk. SÅ jag levlade upp en rogue och vi ville inte raida hardcore direkt så vi körde bara 10 man instancer. Vi clearade upp till yogg-saron och sen efter två veckor så var jag tvungen att leava pga hade inte tid. Hade mke problem irl och behövde göra dom före så jag lämnade och sen då började jag spela här på Kazzak och då har jag inte spelat i en seriös guild sedan dess.

List on what kind of raid experience you have:
Naxxramas 10 15/15
Naxxramas 25 15/15
Obsidian Sanctum 10 1/1
Obsidian Sanctum 25 1/1
Eye of Eternity 10 1/1
Eye of Eternity 25 1/1
Ulduar 10 11/13
Ulduar 25 3/13
Trial of the Crusader 10 5/5
Trial of the Crusader 25 5/5
Icecrown Citadel 10 1/7
Icecrown Citadel 25 3/7

ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game?
Det är roligt och gillar att spela Särskillt PvE.

Why do you want to join us?
Ni verkar vara en bra guild med många bra spelar + att mina två irl kompisar spelar här och vill gärna spela med dom

Why should we invite you?
Är en bra spelare som är aktiv och fattar taktiger och kollar upp nya om det kommer nya bossar och om jag inte kan fighterna riktigt. =)

Do you know anybody in the guild that can vouch for you?
Gräddkola and drevil

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds?
Nej tyvärr.

What are your opinions on giving and receiving criticism?
Bra! om man inte kan ta emot kritik eller ge ut så ska man inte vara med i guild som kör PvE.

How often can you raid?
Alla dagar i veckan=)

Computer specification and Internet connection:
Nej de har jag inte :> Mitt internet är prima . Pappa sa att han har bytt till 100mb/sec men tror han inte har gjort det än Razz så har 10mb/sec som ändå funkar utmärkt.
Do you have a microphone and use it?
Jaja det är klart.
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Beníg Apply. * (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Beníg Apply. * (Accepted)   Beníg Apply. * (Accepted) EmptyFri Jan 08, 2010 6:33 pm

Haj!

Det ser bra ut tycker jag. Gillar hela applyen bortsett från detaljen att du inte har proffesions, det måste du styra upp faktiskt.
Men vi fixar en invite till dig med, kommer dock inte vara online personligen förrens ev sent ikväll men det är bara att fråga efter ngn annan officer. Men vill som sagt att du fixar proffsen så snart som möjligt!

Väl mött!

//Korre
Back to top Go down
 
Beníg Apply. * (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gräddkola, Apply! *(Accepted)
» Vapoorize's Apply (accepted)
» Drevil Apply. *(Accepted)
» Apply, Woffie. *(Accepted)
» Hunter Apply - NecrA (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: