Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Drevil Apply. *(Accepted)

Go down 
AuthorMessage
Drevil
Members

Drevil Apply. *(Accepted) Empty
PostSubject: Drevil Apply. *(Accepted)   Drevil Apply. *(Accepted) EmptyWed Jan 06, 2010 6:32 pm

La Venganza is a Swedish Guild that will be focusing on PvE and ppl should have the same goal as us in wanting to be a top guild on the server.
If you get an invite to the guild as a tryout you should attend all the raids you can to really make sure that you will be a member.
If you want to know more info about the guild you should head over to the public part.

YOU SHOULD NEVER whisper an officer about your application to see if you get accepted or not.
When we read it you will be the the first to know.
Also you should know we dont accept people that pvp when we are raiding if they are needed.

For all applicant we will never accept a player who slacks with enchants or gems.
Bad or fast applications will be rejected without even a second though keep this in mind, this is the first impresstion that you give.
The more information you give about yourself the better, so try and put some effort into it.

If you break the rule about spaming the officers about applications, chances are that we will just ignore you and your application.

If by and chance you want to make an anonymous application to us then send it to either Cobbelito or Korre with your apply.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PERSONAL INFORMATION

Misc info about you: Jag är 15 år och jag spenderar all min fritid framför datorn om jag inte pluggar, jag anpassar mina tider så jag kan spela så mycket som möjligt.

CHARACTER INFORMATION

Character Name: Drevil

Class: Priest

Race: Undead

Played Time: Total play time runt 230 dagar, på min priest har jag bara runt 40 tho
(Total and at level 80)

What is your main specc: Discipline PvE.

Professions: Engineering och Enchanting

Do you have any decent alts: Icefloes (Battlemaster Title) full relentless och 3/5 t9. gör runt 6-7k dps i 25 manna raids. Jag har en rogue som jag lirade endgame naxx och ulduar på, men den gearen är ju inte bra längre så...

Armory Profile:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Drevil
(Make 100% sure to log out in your raid gear)

Do you got any offspecc gear? nej men atm har jag 180 triumphs som jag kan köpa full shadow gear för om så behövs...

How do you play your class? jag spelar disc pve, det betyder att jag använder mina shields som heals och inte bara pure heals. det betyder också att jag inte kommer att toppa healing done, men jag kommer inte låta någon i raiden dö och jag kan inte gå oom.
(Tell us about your rotations/priorities.) Rotation för en disc priest i pve är att hålla borrowed time och PW:S uppe på mig själv uppe hela tiden, jag försöker hålla uppe divine aegis genom att göra inner focus och göra en penance direkt efter för att sätta upp en decent sköld, sen när jag raidhealar poppar jag alltid PI och spammar shields så jag får borrowed time sen gör jag Prayer of Healing tills alla folk i raiden är toppade till max hp

Where do you read up about your class and game changes? Olika forums och om jag ska lära mig taktiker så ser jag oftast på tankspot elr läser olika forums eller kollar wowhead bland annat, brukar också fråga irl kompisar för att vara helt säker.

EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Quiscuam, leavade den guilden för att jag ville lira horde med mina irls.

List on what kind of raid experience you have: alla dom tidiga TBC raidsen, Karazhan Gruul Magtheridon TK SSC ZA, Wotlk raids : Naxxramas som healer och dps, Ulduar (6 bosses) som dps och healer. ToC 25 och 10 som healer och dps, ToGC 10 som healer, ICC10 och ICC25 som healer.

ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Jag spelar wow för att alla mina kompisar spelar det och jag har älskat spelet ändå sedan jag började spela det för 4 år sedan, jag lämnar inte wow om inte wow lämnar mig.

Why do you want to join us? För att jag vill ha en seriös guild som kan downa hela ICC25 och ICC10.

Why should we invite you? för att jag är en seriös spelare som gärna vill endgamea i både PvE och PvP, jag är online minst 3 timmar om dagen.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? ingen atm, men när mina irls joinar guilden så kan alla dom voucha för mig, dom är runt 10 pers som vill joina så Smile

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Kalieeboy Bebsi Smygfisen Beníg Gräddkola Lingonmaja Zoomkin Woffie Tekryz Veklabbah Droddrulle.

What are your opinions on giving and receiving criticism? Jag har inget emot kritism, jag brukar ge kompisar kritik när dom failar i arenan. jag brukar få kritik också vilket jag har inget emot.

How often can you raid? Jag kan raida alla dagar, problemet är när jag har för mycket i skolan, bara inte alla raids är på varadagarna så kan jag vara med på alla raids, raids på vardagar kan jag också vara med på bara dom inte är på natten.

Computer specification and Internet connection: Jag har nyss skaffat nya delar i min dator (ljudkort grafikkort moderkort mer RAM etc etc) så datorn är inget problem. internet är inte heller något problem, har 100mb/sec

Do you have a microphone and use it? Ja, jag har ett nytt headset som jag vann på dreamhack i 3v3 tournament.
Back to top Go down

Drevil Apply. *(Accepted)
Page 1 of 1