Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Caphius - Mage (Accepted)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Fredde
Guest




Caphius - Mage    (Accepted) Empty
PostSubject: Caphius - Mage (Accepted)   Caphius - Mage    (Accepted) EmptyWed Feb 24, 2010 9:53 pm

PERSONAL INFORMATION

Namn (IRL):
Fredrik
Ålder:
25
Stad/Land:
Stockholm
Lite snabbinfo om dig:
Jo, jag är en hygglo snubbe som under en tid har knegat som snickare. Just för tillfället är jag mellan två jobb och har sådeles en del tid över för att spela lite wow. Är seriös när det gäller och skulle beskriva mig själv som, pålitlig, trovärdig och hjälpsam.


CHARACTER INFORMATION

Namn:
Caphius
Class:
Mage
Race:
Undead
Played Time:
(Total and at level 80)
18days, 9hours, 25min
Main specc:
Arcane
Professions:
Tailoring/inscription
Alts värda att nämna:
Priest: Ozium
Paladin: Vickan
Shaman: Grisen


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)

Har du någon duglig offspecc gear?
Jomen, det skulle man ju kunna säga eftersom jag i princip använder samma gear till alla specs.

Hur spelar du din class?
(Berätta om dina rotationer/prioroteringar.)
1, 1, 1, 2. repeat. närå, men jag kör Arcane blast x3 sen skickar jag iväg arcane missiles ifall jag får en smarrig proc av missile barrage. och med min t10 2set bonus blir de nästa 3 arcane blastsen buffade med 12% haste villket betyder att jag kör samma visa om igen. egentligen ere ju 12%haste i 5 sekunder men av nån anledning hinner jag bara med att skicka iväg 3 st. aja, bra går det och mycke dps blire.

Var läser du på om ändringar och tips gällande din class?
Jag gör så gott jag kan med att hålla mig uppdaterad om mages på elitist jerks forum. där kan man hitta massa gött.


EXPERIENCE INFORMATION

Berätta om dina tidigare guilds och varför du inte spelar där längre:
Va senast med i Slash Pick, som jag och några andra vänner drev. men vi hade svårt att fixa ordentligt folk så ganska nyligen gick guilden i stöpet. trist men sant. innan dess var jag med i Indecent exposure. Där hade jag ingen positon av högre rang. men samma sak hände där. Det blev intriger och sen lämnade folk guilden till höger och vänster tills det inte fanns några kvar.

Vilka är dina raiderfarenheter?:

I wotlk, har jag kört allt upp till icc. och där inne jag har jag rensat första vingen, rotface, festergut och princes. längre än så kom vi inte, tyvärr.
i tbc, körde jag shaman och lyckades inte ta mig längre än fram till kael och vashj. körde lite MH och BT med ett par sköna lirare men ingen full clear.

ADDITIONAL INFORMATION

Vad är det som motiverar dig att fortsätta spela WoW?
Det jag blir motiverad av är om någon är bättre än jag. Det eggar mig till att bli ännu bättre och pressa min karaktär till det yttersta.

Varför vill du gå med i La Venganza?
Jag vill gå med pga att jag skulle vilja slappna av i ett svenskt gille. och så har jag hört att ni är bra. Dessutom drog några av dom bästa från slash pick till just er.

Varför borde vi ta med just dig?
Ni borde värva mig för att jag är dedikerad till att bli/vara så bra jag kan. Jag ställer upp när det behövs, är en rolig prick att snarra med. Jag slackar inte på raids, kommer förberedd och skulle jag vara sen så kan ni ge er fan på att jag har parkerat min gubbe utanför instancen. Jag är pålitlig.

Känner du någon i La Venganza som kan gå i god för dig?
Jo men jag känner ju Syntaxerror och Sigarni. Dom kan nog gå i god för mig.

Hur ofta kan du raida? (Vi raidar Tis/Tors/Sön 19:00 - 23:00)
Jag har möjlighet att närvara på alla de dagar ni raidar. Och krävs det, kan jag stanna längre om det skulle vara så att vi e nära en kill.
Har du en tillräckligt bra dator/bredband?
Jag skulle säga att min dator fortfarande hänger med och att mitt internet är stabilt. Kan hända att jag blir DC nån gång sådär ibland, men vafan, det e kazzak vi lirar på =D
Formatering är på G och det ska väl kunna rensa bort alla andra tveksamheter.
Back to top Go down
Syntaxerror
Members



Posts : 4
Join date : 2010-02-23

Caphius - Mage    (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Caphius - Mage (Accepted)   Caphius - Mage    (Accepted) EmptyWed Feb 24, 2010 10:06 pm

Skön och duktig lirare, det kan jag allt säga! Smile
Alltid pålitlig, bra DPS och en grabb man bara måste ha med i raids!

Armorylänken:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Caphius

-Syntax
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Caphius - Mage    (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Caphius - Mage (Accepted)   Caphius - Mage    (Accepted) EmptyWed Feb 24, 2010 10:43 pm

Det ser bra ut tycker jag.
Du är välkommen att joina oss men jag förväntar mig att du drar till strå till stacken på DPS fighterna, men det förstår du nog Smile
Är trött som ett as ikväll men bara att kontakta någon officer ingame så får du din invite.


Mvh
Korre
Back to top Go down
Sponsored content





Caphius - Mage    (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Caphius - Mage (Accepted)   Caphius - Mage    (Accepted) Empty

Back to top Go down
 
Caphius - Mage (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Linqz - Arc Mage (accepted)
» Mirina - Arc mage (Accepted)
» Uglyearl Mage =) (Accepted)
» Magetönten - Arcane Mage (Declined)
» Kallsomfan, Arcane mage (Pending)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: