Venganza
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Venganza is a swedish guild on Kazzak in the online game World of Warcraft
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Uglyearl Mage =) (Accepted)

Go down 
+2
inyoface
Uglyearl
6 posters
AuthorMessage
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 7:54 pm

PERSONAL INFORMATION

Real Name: Kevin Hugh

Age: 20

Location: Sweden - Luleå

Misc info about you: arbetslös och lirat wow sen Vanilla, körde rogue 60, shaman 70 och lite grann på 80 också och så nu mage 80


CHARACTER INFORMATION

Character Name: Uglyearl

Class: Mage

Race: Undead

Played Time:
(Total and at level 80) 30 Dagar (17 dagar på level 80)

What is your main specc: Arcane 57/3/11

Professions: Tailoring 437/450 och plockade upp enchanting som jag ska levla tänkte levla upp

Do you have any decent alts: Har en tankadin på samma server
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Uchihasasuke


Armory Profile:
(Make 100% sure to log out in your raid gear)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Uglyearl


Do you got any offspecc gear? Har lite pvp gear men focuserar för det mesta på PVE

How do you play your class?
(Tell us about your rotations/priorities.)
Arcane Blast x 4 minst spammar tills jag får Missile Barrage procc, Arcane Missiles shine and repeat och använder Arcane Barrage då jag behöver röra på mig.

Where do you read up about your class and game changes? Brukar läsa lite på olika hemsidor, kollar på filmer på olika bossar så att jag vet ungefär hur boss fighten är. Läser annars game changes på patch notes då det blir en ny patch.


EXPERIENCE INFORMATION

List any previous guilds and why you left or why you want to leave them: Har inte lirat i någon seriös guild på denna gubbe ännu och var endast med i en IRL guild, annars brukar jag pugga med randoms folk.

List on what kind of raid experience you have:

Naxx 10/25 - Cleared, På min shaman, men kan hela instansen ut och in.
OS 10/25 3D - Cleared Mage
VoA 10/25 Cleared Mage
EoE 10/25, Har tagit både 10/25 på min shaman annars har jag bara tagit 10 man på magen.
Uld 10 Har knappt varit in till Ulduar bara tagit de 3 första bossarna i 10man på magen.
Toc 10/25 - Cleared Mage
Togc 10 - 3/5 Mage
ICC 10 - 6/9 Mage
ICC 25 - 4/9 Mage

ADDITIONAL INFORMATION

What is your motivation for playing WoW? What keeps you in the game? Först och främst måste jag nog säga att det är sjukt roligt att köra mage iaf i PVE har bara provat lite grann i PVP funkar också. Men mest av allt är det nog för att det kommer nya encounters som man måste ta ner och så är det även alla kompisar som man gibbar med Smile.

Why do you want to join us? Helsvensk guild vilket är ett super ++++++ och så känner jag några från guilden och hoppas på att få lära känna fler Smile

Why should we invite you? Jag tror att ni behöver en aktiv mage, en som kommer väl förberedd för raids och kan spela sin klass till 100% iaf.

Do you know anybody in the guild that can vouch for you? Segerlund, Inyoface och Mightysven

Is there anybody else that can vouch for you? Anybody from your previous guilds? Finns ganska många från guilden Keyboard Turners ifall de orkar skriva nått Wink

What are your opinions on giving and receiving criticism? Ja då det är väl klart vi är alla här för att lära oss nya boss encounters och för att kunna progressa måste man kunna få veta vilka fel man har gjort och rätta de så det ingår i spelet. Smile

How often can you raid? De raiding dagarna och tiderna passar mig hur bra som helst känner att man kan ha tid för IRL saker också Smile

Computer specification and Internet connection: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2.01 GHz med GeForce 7950 GT och har 100/10 BBB

Do you have a microphone and use it? Japp headset så kan både prata och höra.
Back to top Go down
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 9:00 pm

Kan också meddela att jag har 3 Frost Badges ifrån att köpa T10 Chesten.
Back to top Go down
inyoface
Members



Posts : 5
Join date : 2010-01-21

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 9:02 pm

mest skillade magen jag lirat med iaf
Back to top Go down
segerlund
Members



Posts : 6
Join date : 2010-01-25

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 9:04 pm

väldigt duktig på mage å de kommer från mig som spelat den klassen ett bra tag Very Happy
Back to top Go down
Tyngaste
Members
Tyngaste


Posts : 9
Join date : 2009-12-09

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyWed Jan 27, 2010 11:11 pm

utförligt och bra, vi har inte många mages, från mig är det ett Ja, men som sagt, jag har hand om melee det är korres beslut =)
Back to top Go down
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyThu Jan 28, 2010 12:15 pm

Hoppas man får ett svar så snabbt som möjligt då Wink
Back to top Go down
Korre
Members



Posts : 57
Join date : 2009-12-01

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyThu Jan 28, 2010 5:05 pm

Jag är skeptisk, inte mot dig som spelare utan mer över casters generellt.
vi har 2 mages som ligger på 90% aktivitet ca.

Har 4 locks på samma.

Börjar bli trångt, men hör av mig under kvällen!
Back to top Go down
Moshish
Members



Posts : 14
Join date : 2010-01-04

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyThu Jan 28, 2010 5:36 pm

No offence, men vissa casters kan nog behöva lite konkurrens så att de får lite eld under röven och börjar pumpa riktig dps Smile
Back to top Go down
Uglyearl
Members



Posts : 7
Join date : 2010-01-22

Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) EmptyThu Jan 28, 2010 6:04 pm

Måste meddela att jag inte kommer att vara hemma ikväll eftersom jag ska bort tyvärr men kommer in så fort jag kan då jag kommer hem Smile Om du nu är inne då Korre dvs.
Back to top Go down
Sponsored content





Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty
PostSubject: Re: Uglyearl Mage =) (Accepted)   Uglyearl Mage =) (Accepted) Empty

Back to top Go down
 
Uglyearl Mage =) (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Caphius - Mage (Accepted)
» Linqz - Arc Mage (accepted)
» Mirina - Arc mage (Accepted)
» Magetönten - Arcane Mage (Declined)
» Kallsomfan, Arcane mage (Pending)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Venganza :: Ansökningar-
Jump to: